Ultima actualizare: 16 Ianuarie 2018
In Sectorul 1 autorizatia de functionare este obligatorie doar pentru afacerile din alimentatia publica si pentru activitatile recreative si distractive. Potrivit noilor proceduri locale, activitatile supuse autorizarii sunt identificate cu urmatoarele coduri CAEN:
Info aici Lista documente aici
<< sau întâlnire la sediul nostru >>
Iti raspundem la intrebari: Poti alege Consultanta, sau Analiza pe caz concret,
Putem verifica dosarul intocmit de tine, sau
Facem si depunem dosarul de autorizare in locul tau
♦ Autorizatia/ sau Inregistrarea la DSV Bucuresti ♦
♦ Autorizatia/ sau Certificarea Conformitatii la DSP Bucuresti ♦
♦ Autorizatie ISU/ sau Negatie ♦
♦ Autorizatie de Mediu/ sau Negatie ♦
♦ obtinere Extras de Carte Funciara si Planuri topografice ♦
♦ alte demersuri, dupa caz ♦
♦ Analiza situatiei si propunerea unei strategii ♦ si/ sau
♦ Completarea dosarului conform solicitarilor primite din partea institutiei ♦ si/ sau
♦ actiune in Contenciosul Administrativ ♦
Ce demersuri mai obisnuim sa facem pentru clientii nostri?
Situatia cea mai frecventa este cea a restaurantelor ce functioneaza in imobile/ vile construite in perioada interbelica. Majoritatea imobilelor respective au, sau au avut, destinatia initiala de locuinta. Pentru desfasurarea unei activitati economice este necesara schimbarea destinatiei spatiului respectiv (schimbarea de functiune) din locuinta in spatiu comercial, sau spatiu cu destinatia de alimentatie publica, ce poate implica lucrari de construire, sau, uneori, poate fi facuta fara nici un fel de asfel de lucrari.
<< Contactează-ne pentru întâlnire la sediul nostru >>
De asemenea, expertii nostri pot oferi suport in ceea ce priveste avizele si autorizatiile, adresele si alte documentatii necesare in dosarul de autorizare a functionarii, respectiv demersurile DSV, DSP, ISU, Mediu, PMB, OCPI si alte institutii.
* Ne rezervam dreptul de a modifica Oferta si Termenul de valabilitate al acesteia in orice moment si fara notificare prealabila.
** Achitarea taxelor catre Registrul Comertului ramane in sarcina Beneficiarului.
Ultima actualizare: 14 Martie 2017
Autorizatia se obtine doar pentru activitatile de alimentatie publica si pentru activitatile recreative si distractive.
vezi lista completă de acte aici
Prea complicat si consumator de timp?
Ultima actualizare: 13 Martie 2017
In cazul in care se solicitati amplasarea unei terase pe terenul proprietate privata din imediata apropiere a spatiului de alimentatie publica, in plus fata de actele de mai sus se vor depune urmatoarele documente:
Prea complicat si consumator de timp?
Completeaza informatiile minime obligatorii, pentru ca noi sa te putem contacta.
Te rugam sa mentionezi intervalul orar in care vrei sa fii contactat (telefonic).
Dupa ce ai completat rubricile minim obligatorii, poti alege sa trimiti solicitarea ta, sau poti continua cu completarea formularului detaliat.