Ultima actualizare: 21 Decembrie 2014
Sediul social este un element de identificare a societatii in functie de care se stabilesc:
- legea aplicabila,
- instantele judecatoresti competente,
- nationalitatea societatii,
- locul unde trebuie indeplinite formalitatile de inmatriculare,
- publicitate si autorizare.
Sediul social trebuie stabilit chiar înainte de înmatricularea societatii comerciale la Registrul Comertului, ca o conditie esentiala a nasterii persoanei juridice, înregistrata apoi la Registrul Comertului si înscris pe toate actele emise de societatea comerciala. Se realizeaza astfel o îmbinare a functiei de identificare cu cea de corespondenta.
Sediul social poate fi fara activitate, cu activitati proprii de birou pentru societate sau cu activitati comerciale reglementate de codurile CAEN.
Pe langa maniera uzuala de gazduire a sediului social al unei firme intr-un imobil/ spatiu/ apartament, legea actuala prevede posibilitatea gazduirii la sediului cabinetului unui avocat, pentru maxim 1 an si, in mod obligatoriu, fara activitate.
In momentul de fata, va putem oferi cateva solutii de gazduire a sediului social in Bucuresti, in special la cabinet de avocat.
Ne straduim sa extindem, in permanenta, portofoliul de colaboratori, pentru a va putea oferi si alte solutii, atat in Capitala, cat si in alte localitati din tara.
Completeaza informatiile minime obligatorii, pentru ca noi sa te putem contacta.
Te rugam sa mentionezi intervalul orar in care vrei sa fii contactat (telefonic).
Dupa ce ai completat rubricile minim obligatorii, poti alege sa trimiti solicitarea ta, sau poti continua cu completarea formularului detaliat.