Ultima actualizare: 18 Aprilie 2017
Lista activitatilor supuse autorizarii in sectorul 3 este mult mai lunga decat in primele doua sectoare ale capitalei, asa ca vom exemplifica cu o parte dintre codurile CAEN, pe care le autorizam in mod frecvent (lista nu este limitativa):
Info aici Listă documente aici
Întâlnire la sediul nostru pentru Consultanţă, sau Analiză pe caz concret,
Verificarea dosarului întocmit de tine, sau
Întocmim şi depunem dosarul de autorizare în locul tău
Ne-am mai ocupat de:
Demersul este integrat, de obicei, intr-un pachet de servicii ce au ca finalitate schimbarea destinatiei spatiului de desfasurare a activitatii.
Din practica noastra recenta, va putem exemplifica demersurile efectuate pentru un coafor ce functiona intr-un apartament situat la parterul unui bloc de locuinte.
Este un serviciu solicitat frecvent de antreprenorii cu afaceri de alimentatie publica (restaurant, cafe-bar, cofetarie, altele), care doresc sa amplaseze o terasa sezoniera pe domeniul public, in fata localului. Pentru asta exista conditia autorizarii prealabile a localului!
Pentru amplasarea unor vitrine de prezentare, frigidere, etc pe domeniul public, trebuie sa aveti in vedere un tarif de 1 Leu/ mp/ zi, ce trebuie calculat si platit esalonat pentru toata perioada in care veti ocupa zona/suprafata respectiva!
Este un document standard solicitat in toate dosarele de autorizare din acest sector!
♦ Autorizatia/ sau Înregistrarea la DSV Bucuresti ♦
♦ Autorizatia/ sau Certificarea Conformitatii la DSP Bucuresti ♦
♦ Autorizatie ISU/ sau Negatie ♦
♦ Autorizatie de Mediu/ sau Negatie ♦
♦ Certificat Fiscal DITL Sector 3 ♦
♦ alte demersuri, dupa caz ♦
♦ Analiza situatiei si propunerea unei strategii ♦ si/ sau
♦ Completarea dosarului conform solicitarilor primite din partea institutiei ♦ si/ sau
♦ actiune in Contenciosul Administrativ ♦
Demersurile tot mai frecvente, pe care le-am efectuat in ultima perioada la Directia Generala de Politie Locala Sector 3 ne-au dat ocazia sa observam schimbarile pozitive care au avut loc aici odata cu reorganizarea activitatii si mutarea in noul sediu din str. Ion Tuculescu, nr.42, Sector 3.
Daca in urma cu cativa ani am criticat aceasta institutie pentru probleme grave, care existau atunci in relatia cu intreprinzatorii, acum consideram ca merita aprecieri pozitive pentru felul in care isi desfasoara activitatea. Speram ca si compartimentul de Urbanism sa le urmeze exemplul!..
<< Contactează-ne pentru întâlnire la sediul nostru >>
De asemenea, expertii nostri pot oferi suport in ceea ce priveste avizele si autorizatiile, adresele si alte documentatii necesare in dosarul de autorizare a functionarii, respectiv demersurile DSV, DSP, ISU, Mediu, PMB, OCPI si alte institutii.
* Ne rezervam dreptul de a modifica Oferta si Termenul de valabilitate al acesteia in orice moment si fara notificare prealabila.
** Achitarea taxelor catre Registrul Comertului ramane in sarcina Beneficiarului
Ultima actualizare: 14 Aprilie 2017
vezi lista completă de acte aici
Prea complicat si consumator de timp?
Ultima actualizare: 14 Aprilie 2017
Prea complicat si consumator de timp?
Completeaza informatiile minime obligatorii, pentru ca noi sa te putem contacta.
Te rugam sa mentionezi intervalul orar in care vrei sa fii contactat (telefonic).
Dupa ce ai completat rubricile minim obligatorii, poti alege sa trimiti solicitarea ta, sau poti continua cu completarea formularului detaliat.