Ultima actualizare: 15 Mai 2019
- Îţi răspundem la întrebări -
- Facem dosarul pentru Registrul Comertului -
- Dacă nu ai timp, depunem noi dosarul -
- Dacă nu eşti sigur(ă), te ajutăm noi -
Contabilitate GRATUITĂ în primele 3 luni!
<< afli preţul in 30 secunde! >>
Este vorba de aceleasi etape precum in cazul infiintarii unui SRL, respectiv:
Se face pe loc la Registrul Comertului avand asupra d-voastra o copie a actului de identitate.
Actul Constitutiv poate include maxim 5 clase de coduri CAEN. Documentul poate fi autentificat de notar, atestat de avocat, sau poate fi dat sub semnatura privata.
Pe langa declaratiile uzuale, exista si o declaratie specifica SRL-D-ului. Ambele tipuri de declaratii pot fi date la notar, in fata unui avocat, sau direct la Registrul Comertului.
Poate fi dat la notar, sau direct la Registrul Comertului.
Poate fi stabilit, in mod uzual, in baza unui contract de comodat, sau de inchiriere inchieat direct cu SRL-d-ul in curs de infiintare.
In cazul sediilor sociale stabilite intr-un apartament, va fi necesar acordul vecinilor directi si al asociatiei de proprietari sau locatari.
Trebuie varsat intr-un cont bancar inainte de depunerea dosarului la Registrul Comertului. Banca iti va cere Actul Constitutiv si Dovada rezervarii denumirii firmei.
Asociatii si admiinistratorii firmei trebuie sa depuna in dosar copii ale actelor lor de identitate.
In momentul depunerii dosarului la Registrul Comertului veti completa o declaratie in care veti specifica lista exacta a codurilor CAEN corepunzatoare activitatilor pe care doriti sa le desfasurati (model_2). In cazul in care firma nu va incepe activitatea chiar din momentul infiintarii, veti complete declaratia model_1.
Bineinteles, procedura prezentata este general valabila, insa in practica pot sa apara si elemente suplimentare specifice fiecarui caz in parte.
Daca ai nevoie de ajutor specializat,
>> ai o afacere mijlocie, sau mică <<
>> vrei să economiseşti bani (impozite) <<
>> vrei să obţii o finanţare nerambursabilă <<
Consultanţă - info aici, sau întâlnire la sediul nostru
Întocmirea dosarului - lista de acte aici, sau contactează-ne la sediul nostru
Depunerea dosarului - dacă nu ai timp să te ocupi personal
<< afli preţul in 30 secunde! >>
De asemenea, vă putem oferi suport in demersurile de autorizare.
* Ne rezervam dreptul de a modifica Oferta si Termenul de valabilitate al acesteia in orice moment si fara notificare prealabila.
** Achitarea taxelor catre Registrul Comertului ramane in sarcina Beneficiarului.
Ultima actualizare: 15 Martie 2017
<< afli preţul in 30 secunde! >>
Modificarea din 2015 a Ordonantei de Urgenta nr. 6 din 2011, a incurajat cu atat mai mult antreprenoriatul prin scoaterea criteriului de varsta (limitata initial la 35 ani), astfel incat mai multi intreprinzatori sa isi poata deschide o prima afacere. Au ramas in vigoare o serie de alte conditii puse antreprenorilor:
Facilitatile acordate prin OUG 6 / 2011, actualizata in iulie 2014 incep inca de la primele demersuri care trebuie efectuate in vederea infiintarii firmei. In continuare enumeram o parte din avantajele SRL D:
Lista documentelor necesare este minima. In functie de obiectul de activitate si situatia fiecarui SRL D infiintat, se pot solicita documente suplimentare.
vezi lista completă de acte aici
Apeland la un consultant JuristFirme.ro, in calitate de nou venit in lumea antreprenoriatului, aveti beneficiul de efectua fara sincope demersurile necesare constituirii unui SRL D. In timpul in care expertii nostri se ocupa de aceste activitati, dumneavoastra va dezvoltati planul viitoarei afaceri.
<< afli preţul in 30 secunde! >>
* Ne rezervam dreptul de a modifica Oferta si Termenul de valabilitate al acesteia in orice moment si fara notificare prealabila.
** Achitarea taxelor catre Registrul Comertului ramane in sarcina Beneficiarului.
Ultima actualizare: 11 Martie 2017
• Cerere (formular O.N.R.C.)
Atentie, daca folositi un formular descarcat de pe un alt site, decat cel al ONRC, verificati daca acesta mai este actual
• Cerere ANAF (formular ANAF de stabilire a sediului social)
Atentie, formularul se depune la ONRC
• Rezervarea denumirii firmei (formular ONRC)
Important: din 2009 se face exclusiv la nivel national, insa anterior acestui an se facea, in mod uzual, doar la nivel judetean.
• Act constitutiv
Important: poate fi sub semnatura privata, ori atestat de catre avocat, sau autentificat de notarul public.
La intocmirea actului constitutiv trebuie lamurite, in mod obligatoriu, urmatoarele:
- obiect principal de activitate;
- obiectele secundare de activitate;
- denumire firmei (cu numarul rezervarii eliberate de catre O.N.R.C.);
- sediul firmei;
- asociatii / administratorii firmei;
- aportul la capitalul social al fiecaruia dintre asociati;
- rata de participare la profit si pierderi;
- alte clauze, dupa caz.
• Contract de comodat / inchiriere al spatiului unde se stabileste sediul social
• Acordul asociatiei de proprietari / locatari si al vecinilor
vezi formularul agreat de ONRC
• Copie actului de proprietate al sediului social
• Copie C.I./ Pasaport asociati
• Specimen de semnatura al administratorului (administratorilor) firmei
• Declaratii ale asociatilor firmei (atestate sau autentificate), daca nu au fost incluse in actul constitutiv
• Procura asociatilor pentru persoana imputernicita sa depuna dosarul la O.N.R.C. (autentificata, daca este cazul)
• Dovada depunerii capitalului social la banca aleasa de asociatii firmei (in copie simpla)
• Declaratie (formular O.N.R.C.) semnata de catre unul dintre asociati
Important: la infiintare aveti de ales intre 2 modele de declaratie asociat, respectiv modelul 1 (fara inceperea activitatii) si modelul 2 (cu inceperea activitatii)
• Vectorul Fiscal Anexa 1 (vezi model)
• Alte documente (dupa caz):
Important: in functie de situatie, ar putea fi necesara completarea dosarului cu alte cateva documente, cum ar fi:
- in cazul schimbarii numelui / numarului strazii este necesara si o Adeverinta eliberata de Primaria competenta (biroul de cadastru);
- sau adverinta pentru studentii, ce intrunesc toate conditiile si doresc sa beneficieze de facilitatile legale ce li se ofera;
- alte situatii.
NU mai sunt necesare, desi pe internet mai apar unele informatii NEactualizate:
• Cazierul fiscal al fiecaruia dintre asociatii si administratorii firmei, deoarece este solicitat in mod direct de catre Oficiul Registrului Comertului;
• Dovada verificarii sediului social, deoarece, de asemenea, este solicitata in mod direct de catre Oficiul Registrului Comertului;
• Timbrele Fiscale.
<< afli preţul in 30 secunde! >>
* Ne rezervam dreptul de a modifica Oferta si Termenul de valabilitate al acesteia in orice moment si fara notificare prealabila.
** Achitarea taxelor catre Registrul Comertului ramane in sarcina Beneficiarului.
(*) Daca te grabesti, poti completa doar informatiile obligatorii.
Nu uita sa oferi cateva explicatii la rublica “Mesaj” !
(**) Daca este posibil, recomandam completarea formularului detaliat, care ne ajuta sa evaluam situatia si sa alcatuim o Oferta, sau chiar mai multe variante de colaborare.
Completeaza informatiile minime obligatorii, pentru ca noi sa te putem contacta.
Te rugam sa mentionezi intervalul orar in care vrei sa fii contactat (telefonic).
Dupa ce ai completat rubricile minim obligatorii, poti alege sa trimiti solicitarea ta, sau poti continua cu completarea formularului detaliat.