Ultima actualizare: 21 Decembrie 2014
Deschiderea unui magazin de profil alimentar implica o serie de demersuri premergatoare, mai mult sau mai putin complexe, in functie de dimensiunile si complexitatea ofertei, pe care ti le-ai propus pentru afacerea ta.
Pentru a porni cu dreptul, primul pas pe care trebuie sa-l intreprinzi este acela de a infiinta o firma SRL, I.I, PFA sau I.F. Daca ai deja o firma, in cazul acesta trebuie sa te asiguri ca ai inclusa activitatea de comert in obiectul de activitate al firmei tale, si sa gasesti locatia potrivita.
In cazul unui magazin, specificatile spatiului pot sa varieze destul de mult, deoarece si specificul si oferta de produse, pot fi, de asemenea, foarte diferite. Minimal, in spatiu trebuie sa existe:
? Suficiente cai de acces si compartimentari, pentru a satisface exigentele legale in raport cu dimensiunile magazinului si oferta de produse,
? Spatiul trebuie sa fie prevazut utilat corespunzator,
? Trebuie avute in vedere aspecte privind: acces clienti, acces angajati, vestiar, toalete pentru clienti si personalul angajat, aprovizionarea, depozitarea, servirea, deseurile, alte elemente, dupa caz.
Desi, de principiu, trebui sa respecte aceleasi rigori legale, un supermarket si un magazin de cartier au conditii de autorizare profund diferite. Diferentele sunt de natura practica si sunt justificate de nevoia supermarketului de a gestiona un numar mult mai mare de produse alimentare (depozitare, expunere spre vanzare, eliminarea deseurilor sau a produselor expirate, etc), precum si eventulele procese de productie si/sau operatiuni, ce se realizeaza in unele supermarket-uri, care inglobeaza brutarii sau carmangerii proprii, cu toate obligatiile legale corespunzatoare.
Procedura se mai poate completa cu alte elemente, care difera in functie de caz.
Ultima actualizare: 27 Ianuarie 2015
Termen de valabilitate al Ofertei**: 01 martie 2015**
Autorizeaza-te cu noi! Iti facem cadou* un dosar de infiintare punct de lucru.
Intocmim si depunem dosarul gratuit* la Registrul Comertului.
Avantaj client 250 Lei!
Nu uita sa mentionezi ca doresti sa beneficiezi de prezeta Oferta!
* Achitarea taxelor catre Registrul Comertului ramane in sarcina Beneficiarului.
** Ne rezervam dreptul de a modifica Oferta si Termenul de valabilitate al acesteia in orice moment si fara notificare prealabila.
(*) Daca te grabesti, poti completa doar informatiile obligatorii.
Nu uita sa oferi cateva explicatii la rublica “Mesaj” !
(**) Daca este posibil, recomandam completarea formularului detaliat, care ne ajuta sa evaluam situatia si sa alcatuim o Oferta, sau chiar mai multe variante de colaborare.
Completeaza informatiile minime obligatorii, pentru ca noi sa te putem contacta.
Te rugam sa mentionezi intervalul orar in care vrei sa fii contactat (telefonic).
Dupa ce ai completat rubricile minim obligatorii, poti alege sa trimiti solicitarea ta, sau poti continua cu completarea formularului detaliat.