Ultima actualizare: 31 Martie 2020
Conform metodologiei publicate pe site-ul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, Certificatele de Situație de Urgență sunt solicitate și se vor elibera exclusiv electronic, prin intermediul platformei http://prevenire.gov.ro/
Certificatele de Situație de Urgență sunt de două tipuri:
Fiecare operator economic afectat de starea de urgență declarată în țară poate solicita doar un singur Certificat de Situație de Urgență, conform art. 4 din Ordinul nr. 791/ 2020 privind acordarea certificatelor de situaţii de urgenţă.
Conform precizărilor publicate pe site-ul Ministerului Economiei, Energiei și Mediului de Afaceri, obținerea Certificatului de Situație de Urgență va dura doar câteva minute din momentul încărcării documentelor semnate electronic în aplicația disponibilă pe platforma http://prevenire.gov.ro/
Solicitarea trebuie să conțină:
Dacă reprezentantul legal al agentului econimic nu deţine semnătură electronică, acesta poate semna olograf toate documentele, urmând ca actele scanate să fie semnate electronic de un împuternicit al reprezentantului legal, înainte de a fi încărcate în platforma http://prevenire.gov.ro.
Obținerea Certificatului de Situație de Urgență de pe site-ul http://prevenire.gov.ro/ este gratuită dacă vă ocupați direct de acest demers și puteți semna electronic documentele necesare.
Pentru cei care nu dețin semnătură electronică, sau vor să apeleze la serviciile unui consultant, putem oferi acest serviciu.
Serviciile noastre includ:
Completeaza informatiile minime obligatorii, pentru ca noi sa te putem contacta.
Te rugam sa mentionezi intervalul orar in care vrei sa fii contactat (telefonic).
Dupa ce ai completat rubricile minim obligatorii, poti alege sa trimiti solicitarea ta, sau poti continua cu completarea formularului detaliat.