Ultima actualizare: 21 Decembrie 2014
este una dintre institutiile publice cu o importanta esentiala in dezvoltarea sanatoasa a sectorului economic privat din tara noastra.
Aflata in subordinea Ministerului de Justitie, aceasta institutie este organizata atat la nivel national, cat si pe plan local, prin cele 42 de oficii ce functioneaza pe langa fiecare Tribunal,
Scopul principal al acestei institutii este acela de a tine o evidenta a tuturor comerciantilor si tuturor inregistrarilor, ce ii privesc pe acestia, precum si de a arhiva toate inregistrarile si de a furniza solicitantilor informatii privitoare la comerciantii inscrisi.
Orice comerciant are obligatia legala de a solicita inregistrarea in Registrul Comertului si autorizarea functionarii anterior inceperii activitatii !
? Pentru a functiona legal, anterior inceperii ativitatii, trebuie sa optezi pentru una din formele prevazute de legislatia in vigoare: S.R.L., S.R.L.-D, S.A., P.F.A., I.I., I.F.
? Preluarea unei firme se realizeaza doar daca documentele modificatoare (Hotarare AGA, Contract de cesiune, etc) sunt inregistrate la Registrul Comertului, iar aceasta institutie dispune inregistrarea modificarilor si efectuarea demersurilor de publicitate (publicarea in Monitorul Oficial)
? Pentru demersurile de inregistrare in scopuri de TVA, sau inregistrare in Registrul Operatorilor Intracomunitari (R.O.I.), Administratia Financiara solicita, printre altele, un Certificat Constatator, din care sa reiasa informatii privind starea societatii, date privitoare la asociati, administratori, sediu social, etc. Aceasta informatie poate fi furnizata doar de catre Oficiul National al Registrului Comertului, sau oficiul teritorial al Registrului Comertului, pe raza caruia comerciantul isi are sediul social;
? Daca vrei cunosti mai multe detalii despre viitorii tai colaboratori, te poti adresa aceastei institutii, urmand ca aceste date sa-ti fie furnizate, fara a parcurge alte proceduri.
? In cazul in care nu aveti venituri, dar doriti sa va asigurati in sistemul public de sanatate, printre alte documente solicitate de Casa de Asigurari de Sanatate, se numara si un Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului pe numele viitorului asigurat in sistemul de sanatate publica.
(*) Daca te grabesti, poti completa doar informatiile obligatorii.
Nu uita sa oferi cateva explicatii la rublica “Mesaj” !
(**) Daca este posibil, recomandam completarea formularului detaliat, care ne ajuta sa evaluam situatia si sa alcatuim o Oferta, sau chiar mai multe variante de colaborare.
Completeaza informatiile minime obligatorii, pentru ca noi sa te putem contacta.
Te rugam sa mentionezi intervalul orar in care vrei sa fii contactat (telefonic).
Dupa ce ai completat rubricile minim obligatorii, poti alege sa trimiti solicitarea ta, sau poti continua cu completarea formularului detaliat.