Termeni si Conditii - Calculator de Pret

 

Atentionare

Aceasta aplicatie se adreseaza persoanelor care doresc sa apeleze la serviciile societatii noastre. Aplicatia foloseste informatiile unei baze de date, cu ajutorul careia se pot realiza simulari de pret, in functie de optiunile alese de utilizator.

Aplicatia are un nivel ridicat de acuratete, dar nu este perfecta, iar rezultatul oferit de aceasta nu reprezinta un angajament ferm din partea noastra, mai ales in situatii complexe, sau atunci cand este necesara o disponibilitate crescuta si o alocare importanta de timp din partea reprezentantilor societatii noastre pentru Utilizator/ Beneficiar.

In marea majoritate a situatiilor, reprezentantul societatii va cauta sa respecte rezultatul simularii, dar, dupa cum este mentionat mai sus, acest rezultat nu reprezinta un angajament ferm, iar in cazurile in care acesta considera ca exista si alte detalii, ce nu au putut fi luate in considerare in momentul efectuarii simularii, care influenteaza volumul de lucru si nivelul de dificultate al prestatiei, reprezentantul societatii va avea posibilitatea (dreptul si obligatia) de a modifica pretul in functie de estimarile proprii insotite de eventuale scurte explicatii.

 

Termeni si Conditii specifice

Puteti beneficia de avantajele utilizarii calculatorului nostru de pret, denumit in continuare "Aplicatia Calculator" prin efectuare un numar nelimitat de simulari, pana la identificarea unui pachet de servicii, care sa corespunda nevoilor si bugetului d-voastra.

Aplicatia se prezinta in 2 versiuni, care corespund fiecare unei categorii de servicii oferite de societatea noastra:

Aplicatia "Calculator - Infiintare SRL" contine serviciile si optiunile, pe care le aveti la dispozitie pentru aceasta categorie de servicii;

Aplicatia "Calculator - Modificare SRL" contine serviciile si optiunile, pe care le aveti la dispozitie pentru aceasta categorie de servicii.

 

Fiecare Aplicatie - Calculator este alcatuit din 5 secvente succesive denumite generic “Pasi”, dupa cum urmeaza:

 

Pasul 1

In versiunea desktop contine o harta interactiva a Romaniei, care permite utilizatorului sa aleaga judetul, pentru a putea avansa in pasul urmator.

In versiunea pentru mobil contine o casuta drop-down ce contine lista judetelor Romaniei, din care utilizatorul trebuie sa aleaga judetul, pentru a putea avansa in pasul urmator.

 

Pasul 2

In Aplicatia Calculator - Infiintare SRL Pasul 2 afiseaza o caseta drop-down care contine lista serviciilor disponibile in cadrul respectivei sectiuni. Puteti alege o singura varianta.

Butonul “Inainte” care devine functional dupa alegerea unei optiuni din caseta drop-down.

Pentru a putea avansa in pasul urmator utilizatorul trebuie sa aleaga o optiune si sa apese butonul “Inainte”. 

In Aplicatia Calculator - Modificare SRL Pasul 2 afiseaza o caseta drop-down care contine lista serviciilor disponibile in cadrul respectivei sectiuni.

Puteti adauga cate o caseta drop-down dand clik pe butonul [+], pentru a putea alege optiuni suplimentare.

Puteti renunta la unele dintre optiunile alese dand click pe butonul [-].

Lista completa a serviciilor disponibile apare in primul buton de drop-down, iar lista serviciilor ce apar in butoanelor suplimentare este mai scurta, deoarece este restrictionata (de obicei) la serviciile compatibile cu primul serviciu ales. Sunt posibile erori de asociere a unor servicii. Daca vor fi constatate, consultantii nostril vor reface Calculatia pentru d-voastra si vor reveni cu explicatii si precizari pe email.

Butonul “Inainte” care devine functional dupa alegerea unei optiuni din prima caseta drop-down.

Pentru a putea avansa in pasul urmator utilizatorul trebuie sa aleaga o optiune si sa apese butonul “Inainte”.

 

Pasul 3

Afiseaza:

O pereche de casete drop-down care contine lista optiunilor disponibile in cadrul respectivei sectiuni.

Puteti alege cate o singura varianta;

Puteti adauga cate o pereche de casete drop-down dand clik pe butonul [+].

Puteti renunta la unele dintre optiunile alese dand click pe butonul [-].

In functie de caz au fost introduce diverse restrictii privind optiunile disponbile.

 

Pasul 4

Contine 3 sectiuni, fiecare dintre ele avand un numar de optiuni si anumite restrictii:

  • Alege servicii
  • Termen de executie
  • Vom colabora prin

Sectiunea “Alege servicii” contine 4 optiuni, ce pot fi alese cumulative in ordinea 1-4, astfel incat, daca utilizatorul bifeaza direct optiunea nr. 4, celelalte optiuni vor fi bifate automat, dintre care optiunea nr.1 este bifata by default si nu poate fi debifata!

Sectiunea “Termen de executie” contine 4 optiuni, dintre care puteti alege o singura optiune. Varianta nr. 3 este bifata automat, dar poate fi schimbata

Sectiunea “Vom colabora prin” contine 3 optiuni vizibile si o varianta suplimentara, dintre care optiunea nr.1 este bifata by default si nu poate fi debifata, iar optiunile 2, 3 si 4 activeaza cate un cursor, care va permite sa alegeti durata: 30 minute, sau 45, 60, 75, 90, 105, ori 120 minute.

 

Pasul 5

Afiseaza:

  • un Rezumat al optiunilor pe care le-ati ales in primii 4 pasi;
  • valoarea Onorariului calculate de aplicatie;
  • caseta “Salveaza Calculatia”
  • caseta “Vreau sa fiu contactat”
  • caseta “Refac Calculatia”.

Daca pachetul de servicii rezultat corespunde asteptarilor utilizatorului, acesta are posibilitatea de a ne transmite solicitarea sa prin completarea informatiilor sale de contact.

 

PRECIZARI

In realizarea prezentei aplicatii au fost luate in calcul situatiile uzuale si solicitarile cele mai frecvente primite din partea clientilor nostril.

Nivelul de acuratete este destul de ridica, insa el depinde si de o serie de factori obiectivi, dar si subiectivi, care pot sa intervina separat fata de elementele analizate prin intermediul aplicatiei.

Posibilitatile de cuantificare relativ reduse fac posibila aparitia unor situatii ce nu au putut fi luate in considerare la momentul conceperii acestei aplicatii.

 

Conditii de aplicare a prevederilor Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014

INFO: Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand din ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Prevederile Ordonantei de Urgenta nr. 34/ 2014 NU sunt aplicabile site-ului JuristFirme.ro, deoarece prezentul site nu ofera posibilitatea incheierii contractelor la distanta, ci doar pune la dispozitia utilizatorilor sai instrumente de lucru utile, ce pot fi folosite in etapele prealabile incheierii unui eventual contract de prestari servicii.

In mod particular, in cazul solicitarilor a caror analiza este efectuata contra-cost in urma completarii unora dintre formularele din site, consideram ca sunt indeplinite prevederile articolului 16 din OG 34/2014, prin aceea ca nu pot fi denuntate contractele, care au ca obiect furnizarea de continut digital, care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului, care a fost exprimat fara echivoc prin completarea unei rubricatii optionale din formularul respectiv, in scopul urgentarii procesului de analiza si ofertare desfasurat de reprezentantii JuristFirme.ro.

 

Raspunderea

S.C. Primoris S.R.L. nu poate fi facuta raspunzatoare in nici o masura, pentru nici o dauna, de orice natura ar fi aceasta, provocata utilizatorilor sai de folosirea informatiilor furnizate prin intermediul site-ului www.juristfirme.ro, pe e-mail, sau telefonic.

La conceperea aplicatiei au fost luate in considerare situatii comune si detalii generale. In cazul in care situatia utilizatorului prezinta aspecte deosebite, ce nu au putut fi luate in considerare in aceasta aplicatie, pentru identificarea celor mai potrivite solutii este necesara o analiza de ansamblu a situatie concrete, care poate fi facuta doar in cadrul unei intalniri cu un specialist.

Prezenta Oferta se adreseaza acelor persoane, care doresc o maniera de lucru rapida si ieftina corespunzatoare unor demersuri bine determinate si delimitate, prestate intr-un cadru profesionist, in conditii de eficienta maxima.

Prin prezenta Oferta dorim sa punem la dispozitia clientilor nostri posibilitatea de a opta  pentru cel mai bun raport Pret/ Calitate, prin alegerea pachetului de servicii potrivit si optimizarea costurilor.

 

S.C. Primoris S.R.L. isi rezerva dreptul de a schimba in mod unilateral termenii si conditiile acestei Oferte online, fara nici un fel de notificare prealabila.

Când şi Cum lucrăm !

Acest site are menirea de a facilita accesul intreprinzatorilor mici si mijlocii la servicii de consultanta si asistenta de nivel profesionist, pe care le oferim, atat cu ajutorul propriilor nostri specialisti, cat si cu autorul unui portofoliu (de colaboratori) aflat in continua dezvoltare si diversificare.

Aici veti gasi informatii utile diverselor tipuri de afaceri, insa scopul principal al site-ului este acela de a genera relatii de lucru, materializate prin incheierea unor contracte avantajoase pentru ambele parti: Beneficiari si Prestatori.

E bine sa aveti in vedere:

  1. Folosirea formularelor din site intr-o maniera corecta si completa, pentru ca noi sa putem evalua in mod obiectiv solicitarile voastre!
  2. Sa aveti o atitudine pozitiva si spirit de echipa. Nu uitati! Noi suntem de partea voastra chiar si atunci cand va spunem lucruri care nu va plac. Folositi informatiile si consultanta specialistilor nostri, pentru a va pune la punct pentru controalele autoritatilor.
  3. Respectati, atat cat este posibil, data si ora intalnirilor stabilite. Pentru a va putea oferi Onorarii rezonabile, trebuie sa lucram eficient. Respectati termenele si termenii colaborarii. Relatia trebuie sa se bazeze pe respect reciproc si solicitudine!

Suntem adeptii unei maniere de lucru bazate pe eficienta. Astfel incat, pentru contactul initial si evaluarea prealabila, recomandam folosirea, cu prioritate, a formularului aferent serviciului, de care sunteti interesat, sau a unuia dintre formularele rapide.

Bineinteles, ne puteti contacta si telefonic folosind numarul +40 730 50 40 10, ce apare in dreapta-sus, in toate paginile site-ului, unde va stam la dispozitie intre orele 09.00 - 18.00, de Luni, pana Vineri, cu exceptia sarbatorilor legale.

Va rugam sa nu solicitati informatii, sau consultanta telefonica! Nu vi le putem oferi telefonic si nu sunt gratuite!

Va asteptam sa ne contactati, pentru a programa intalniri, pentru a va interesa de serviciile noastre, sau a solicita Oferte, ori pentru a clarifica anumite aspecte din Ofertele transmise de specialistii nostri. 

De asemenea, va asteptam sa ne vizitati la sediul nostru, cu o programare prealabila, pentru a nu fi nevoiti sa asteptati!

Pentru imbunatatirea serviciilor noastre, va asteptam, bineinteles, sugestiile si vom incerca sa tinem cont de ele!